Hope and Glory

Godmorgon!

Idag är det onsdag och det är inte alltid man har tur med vädret på morgonen. Himlen är täckt med moln och just nu är det bara tråkigt och grått! Jag vaknade för ungefär tio minuter sedan och jag är pigg som en häst. Just nu sitter jag och äter mackor till frukost och snart ska jag iväg till skolan. Ush! Jag har en lång skoldag framför mig och jag har även Nationella Ämnesprov i Spanska steg 4! Jättekul! *NOT*!! Jag har inte pluggat ett skit, men helt ärligt, skulle jag ha pluggat ständigt i en månad eller inte så skulle jag ändå få VG i slutbetyg, så jag tyckte inte att det var värt att plugga någonting. Det enda jag är nervös över är skrivdelen, jag hoppas bara att jag har alla verbformer i huvudet och att jag har ett stort ordförråd.

Efter skolan
blir det direkt hem och när jag kommer hem måste jag börja skriva mitt tal om på nytt. Har skrivit två tal som jag inte tycker låter bra, därför måste jag skriva ett nytt tal. Jag vet inte vad det ska handla om, men någonting blir det iallafall.

Vi hörs efter skolan!


Måns Zelmerlöw - Hope and Glory

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0