The Hills

Nu har äntligen sett klart båda avsnitten. Tyvärr tog det sin tid då de krånglade i början, men jag fixade till allt och kunde se slutet. Jag har längtat galet mycket efter denna säsong. Det är ju trots allt LC:s (Lauren Conrad) sista säsong, sedan vet vi inte om MTV vill göra fler säsonger eller om de stannar. Vi får helt enkelt vänta och se.

Denna säsong började grymt bra! Så bra att jag under hela första avsnittet höll andan! Jag älskar tv-serier och speciellt realityserier, som "The Hills". Även fast "The Hills" börjar bli som en tv-serie då dem for sure använder manus, och klipper hit och dit så älskar jag det! Jag älskar "The Hills" för att det känns som att man kan känna dessa personer på riktigt. Jag menar, skulle ni be mig att skriva vem Lauren är, så skulle jag kunna skriva allt om henne (Nja, nästan iallafall).

Första avsnittet började med att LC blir överaskad av sina vänner som har anordnat en födelsedagsfest för henne på en båt. Heidi, blir bjuden av Spencers syster Stephanie till festen och går på den. Heidi och LC som i början av "The Hills" flyttade tillsammans till L.A och bodde ihop var bästa vänner. Vänskapen mellan Heidi och LC tog slut pga. Heidis pojkvän Spencer. Sedan dess har Heidi och LC inte varit vänner, men i detta avsnitt överaskade Heidi LC med att komma på LC:s födelsedagfest. Festen slutade med LC och Heidi ståendes i varandras famnar storgråtandes.

I det andra avsnittet får vi se hur Heidi bestämmer sig för att åka till sina föräldrar som bor i Colorado, USA. Man kan verkligen se skillnaden mellan Colorado och L.A. I L.A var det jättesoligt, medan det låg en halvmeter snö i Colorado. Heidi åker till Colorado för att tänka igenom sitt förhållande med Spencer. Om det verkligen är värt att vara ihop med honom men samtidigt förlora den som betyder allt för henne (LC), eller om hon ska göra slut för att få tillbaka sin bästa kompis igen.

Jag personligen
hoppas att Heidi dumpar sin stövel till kille för att sedan få tillbaka hennes en gång bästa vännina. En kille som behandlar Heidi på ett skitit sätt är inte värd Heidi eller vänskapen som Heidi hade med Lauren. I avsnittet såg man hur Heidi fortfarande älskar sin Lauren, man kan se hur Lauren fortfarande älskar Heidi. Det är bara det att Spencer är ivägen för denna relation. Spencer är inte värd någon, han är förfan (ursäkta uttrycket) inte ens värd att nämnas på tv. Han klipper kontakten med sin EGNA syster för att hon visade ett sms till Heidi där det stod hur Spencer betedde sig på en bar som han satt i. Sedan är han man nog att säga att ljuga, framför hans syster. Jag förstår att ingen fattar detta, men ni skulle förstå om ni kollade på "The Hills". Jag tror att  säsong fem kommer att äga alla säsonger, det vet jag! Allt kommer att hända denna säsong, allt! Om inte lite mer! Jag längtar som fasen säger jag bara!  


The perfect couple! *NOT!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0