Wood Wood

Tja bloggen!

Jag hoppas att alla måg bra för det gör jag! Jag vaknade med att solen lyste in i rummet och fyllde rummet med ljus. Jag älskar den känslan på morgonen. Regn kan ju också vara mysigt. Man ligger i sin säng, medan man hör hur det smattrar mot fönstret.

Igår var det en rätt så fantastisk dag! Jag vaknade med nervositeten i halsen på mig och det kändes som om jag skulle spy *fantastiskt*! Jag drog på mig mina kläder, åt en liten frukost, och började läsa i min biologibok. Just ja, biologiprovet var om några timmar. Jag satte mig på bussen mot skolan och försökte verkligen koncentrera mig på tarmtångens livscykel. Jag kom fram till skolan, fick ett läxförhör serverad på matten, fortsatte mina lektioner, tills det var dags att gå in i aulan för att skriva biologiprovet som hade tyngt ner mig sedan måndag. Jag slog upp första bladet och insåg att detta kan jag! Satt och skrev som en jävla häst tills tiden tog slut. Lämnade in det mätt och belåten. Jag visste att jag hade gjort bra ifrån mig. Känslan fyllde mig helt och hållet. Det var verkligen en härlig känsla. Nu kunde jag andas ut och gå ner några kilo.

Efter lunchen och biologilektionen som vi hade på eftermiddagen, hade vi idrott. Suck! Jag älskar att idrotta, men jag tror inte att löpning är min grej! Ja, vi skulle löpa och köra intervaller. Fyfan säger jag bara, det var inte kul. Först fick vi springa tre km, sedan var det dags för mördarbacken för intervaller. Ja, ni hör ju på namnet, mördarbacken! Jag tror nog att den mördade mig igår.

Idrotten slutade och jag fick äntligen åka in och köpa min skjorta som jag hade kollat in i en vecka. Det är skitsnygg ur mitt perspektiv, min mamma och pappa gillade den inte. Men så länge jag är nöjd med den, så skiter jag i det. Den är lite konstig, men det är så kläder ska vara. De ska vara udda och inte alls vanliga.

På kvällen var Aseel här hos mig och vi kollade på "The Notebook", vilken jag har sett två gånger tidigare! Jag skulle nog aldrig se om den om det var så att jag inte älskade den, men det gör jag fakitiskt! Det var rätt så kul att vara här med Aseel, för hon är ju så mohajaba av sig. Jag tror nog hon förstår vad jag menar.

Fler inlägg blir det senare ikväll! Ha det bra!


Skjortan som jag köpte igår - märket heter Wood Wood

Kommentarer
Postat av: Bea

Nummer ett gick det bra på biologiprovet?? Haha skojar du :P

Nummer två löpningen sög :P

Nummer tre skjortan var lite cool måste jag ju säga :P

2009-04-19 @ 10:26:29
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/
Postat av: Bea

Jag sa ju att jag skulle skaffa en ny :P

Haha nja för min del sög både biologiprovet och löpningen ;) Men jag ska ut och springa nu :P

Jag mår bra annars, hur mår du själv? :)

2009-04-19 @ 12:45:45
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/
Postat av: Hannah Hale

Sv: va kul, hur fick du deras autografer då?

2009-04-19 @ 17:14:08
URL: http://dramaquinn.blogg.se/
Postat av: Imadoo

Snygg skjorta!!

2009-05-06 @ 23:47:42
URL: http://imadoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0