Bedtime ...

Jag funderade på att skriva ett inlägg om alkohol, men jag tror nog att jag är för trött för att göra det nu. Klockan blev så mycket när jag satt och pluggade spanska och engelska. Inlägget får faktiskt vänta till imorgon, och då hoppas jag att jag kan publicera ut den. Den ska som skriver handla om alkohol, hur farligt det här, ungdomars syn på alkohol osv. Det kommer att bli ett mycket bra inlägg av mig.

Jag är jättetrött och jag känner att det är dags att gå och lägga sig nu! Imorgon ska jag upp vid sju för att sedan traska mig till skolan. Börjar som vanligt klockan halv nio och då har jag en dubbellektion i SAT Math med en lärare som jag inte gillar. Han favoriserar elever tycker jag och det tycker jag INTE om.

Men morgondagen ser ut såhär:

08:30 - 15:00 Skola
16:00 - 18:00 Gymma
18:30 - 21:30 Plugga

Rolig dag va? Nej!

Jag upptäckte en ny hemsida idag! En väldig häftig sådan! Kolla in den och ja, den funkar.
http://www.viraltrafik.se/?Doddywood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0