Försenad

Jag vaknade lite sent idag så jag var försenad till min lektion idag. Typsikt mig ... Speciallt nu när vi har en dubbellektion. Jag ska ändå få komma in på nästa lektion, men min lärare blir nog inte så jätteglad! Jag har redan missat en rad av lektioner, och nu en till.

Jag har inte svårt att vakna på morgonen, men idag hade jag tydligen det. Jag hade vaknat men sedan stängt av alarmet så jag hade inte gått upp. När min brorsa kom in i rummet så märkte jag att jag avr försenad.

Jaja, mer blogg senare. Nu ska jag in på lektion!

Kommentarer
Postat av: Trinidaz

SV: Tack ! Jag vet att den är fake , bilden alltså :)

2009-02-12 @ 18:37:50
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0