Movie-lover!

Jag är lite av en filmfantast och älskar såväl att gå på bio och kolla på filmer hemma. Jag älskar nästan alla sorters filmer, bara de är bra, roliga, komiska och berörande! För en dag sedan kollade jag på en film som hette "The House Bunny", riktig B-film, men den var rolig och underhöll mig och därför tyckte jag att det var bra!

Förra året var det inget riktigt filmår förutom att Twilight fick succe världen över. I år hoppas jag på ett filmår! Den 17e juli har Harry Potter och Halvblodsprinsen premiär i England och jag ska troligtvis vara där. Sedan kommer även New Moon i november! Måste se!

En film som jag absolut vill se snart är faktiskt Revolutionary Road. Den film där både Kate Winslet och DiCapro återförenas. Det verkar vara väldigt bra, och jag har hört att den ska vara väldigt bra! Så jag måste nog se den snart.


Revolutionary Road



The House Bunny

Kommentarer
Postat av: jennie

Grattis i förskott:) hihi

2009-02-11 @ 21:50:13
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

C000L

2009-02-11 @ 22:45:18
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0