Next: Hammarby Sjöstad!

Jag har halvt mönstrat idag och det var inte så jätekul. Själva mönstringen gick bra, jag fick ju bara göra ett intelligenstest och sedan åka hem. Men jag fick panik imorse när jag insåg att jag inte hade alla papper som man skulle ta med sig. Så jag fick skynda mig att hitta dem, sen var klockan knapp, och det tar ungefär 1h 40 min att åka ända till regionskontoret.

Väl på plats, vid Nasby Allé så gick jag fel och kom tyvärr 10 minuter försent. Jag gick och satte mig för att börja testet. Efter att jag hade gjort klart det fick jag reda på att de inte skulle hinna med alla, så jag och några till fick åka hem och istället komma tillbaka på måndag. Så på måndag så ska jag in dit igen! KUL!

Snart ska jag på middag, och jag sitter här och fixar mig. Jag plattade håret nyss, och snart ska skjortan på! Sedan ska jag bege mig till Hammrby Sjöstad och hem till en kompis, där vi ska äta middag och dricka vin. Ja, jag är 18 nu! Do you remember? Detta ska iallafall bli en väldig rolig och skön dag!

Nu måste jag skynda mig, ni får ha det jättebra! Vi hörs senare ikväll med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0