A brand new day ...

Kom precis hem efter ett pass på gymmet idag. Det var jävligt skönt att få köra idag, när jag inte har gjort det på mer än en vecka och jag kände att jag behövde detta. Körde ungefär 40 minuter kondition/förbränning och resten av tiden körde jag styrka. Svettigt som fan kan jag lova! Det tråkiga var att jag inte träffade mina kompisar där som jag nästan alltid brukar göra, så jag fick istället köra själv. Det var lugnt det med.

Idag har annars varit i skolan från 08:30 och till 15:50, och ja, vi har relativt långa dagar. Idag var det en sådan skoldag som bara åker förbi. Detta berodde inte på att vi hade sköna lektioner, utan mer att det var roligt för en gångs skull att gå i skolan. Haha ... Dagen började med Fysik B och slutade med Labb i Fysik B. Jag och Susanna min kompis var för en gångs skulle genius när vi skulle lösa labben och vi gjorde det snabbt! Jag tror att vår lärare Janne blev lite stolt faktiskt! Efter labben var jag och Beatrice tvugna att skynda oss till tåget.

När jag sedan kliver av på Rönninge station, ja då märker jag att jag inte har tagit med träningspåse från skolan och blir smått irriterad! Innerst inne kände jag en lycka av att jag nu inte kunde träna, men jag lyckades besegra den och beslöt att jag skulle hem och hämta nya träningskläder för att sedan traska mig till gymmet.

Nu snart ska jag börja plugga Español då vi har ett stort prov nästa onsdag och jag måste få ett MVG på provet! Måste måste måste! Jag ligger just nu på ett VG, men jag skulle kunna höja mig om jag får bättre på proven! Det är ju trots allt bara två kapitel som jag måste ta mig igenom. Sen är det iofs väldigt mycket grammatik!


Jag älskar Spanska! Not ...
Hoppas bara inte stackars lilla Britta ser detta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0