Äntligen hemma!

Ja, det har varit en lång dag idag och nu är jag äntligen hemma, tack och lov! Tågen var som skrivet i det tidigare inlägg försenade. En hel del vart inställda, men tåg mot Södertälje blev bara försenade. Detta resulterade till att det tog en längre tid tills jag kom till gymmet. Jag var även i Statsbiblioteket innan och skulle leta efter en bok och det stod att boken skulle finnas inne i tre exemplar.Jag letade och letade men hittade inte den. Tillslut fick jag hjälp av en bibliotekarie, men hon kunde inte heller hitta den. Jag menar, roligt att inte ens de vet var deas böcker står?! Jag gick därifrån sur och typ en halvtimme försent.

När jag senare kom till gymmet, körde jag ett konditionspass och det var så jävla skönt att träna igen efter dagar utan träning. Nu har jag även lärt mig att planera min tid bättre, så att jag hinner med skolan, träningar och läxor!
Allt hänger på planeringen, planerar man rätt kan man hinna med fler saker. Som Blondinbella själv skriver! Visst jag går inte i en skola med halvdagar, men jag hinner ju ändå relativt mycket under mina vardagar!

Nu äter jag mat, och jag svär att det är något nyttigt jag äter. Ni  vet, jag har börjat med det nu. I skolan käkar jag mat + en stor portion med sallad! Det är jävligt nyttigt! Jag vill verkligen inte gå ner i vikt och ha BMI 13, men jag vill bli mer hälsosam med det jag äter och även bygga på muskler. Beach 09, you know! ;)

Haha, jaja, nu ska jag dra för att göra mina läxor. Ha det bra! 

Dade
För en gångs skull så log jag lite halvfult!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0