Dagens bästa och sämsta


Dagens bästa idag var självklart träningen och att jag fick VG/MVG på en uppsats i svenska B. För ungefär 2 år sedan, tränade jag ungefär 4ggr i veckan och jag älskade det. Jag älskade träningen, utmaningarna och kroppen kändes suverän. Sedan började jag på gymnasiet och slutade att träna, började istället plugga, plugga och plugga. Jag insåg helt enkelt inte att träningen är lika viktigt som skolan. Nu har jag insett det och jag har börjat träna. För varje dag som går känns träningen roligare och jag älskar det! Jag fick även VG/MVG på min svenska uppsats som jag skrev på höstterminen. Jag blev glad pga. att jag inte trodde att den var tillräckligt bra för ett sådant betyg, men tydligen var den det!


Dagens sämsta måste vara alla SL-förseningarna idag. Jag kanske inte var den som drabbades värst, men mina vänner fick vänta i 1 ½ timme på att tåget skulle komma. Sedan var det ju en hel del tåg som var inställda, och jag tyckte synd om all folk som skulle ta dem tågen. Istället skulle de ta ersättningsbussar som knappt gick. Ja, idag var det en svart dag för SL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0