Doddywood isn't gone!

Ja, jag är inte borta, jag har bara haft lite ledigt med bloggen. Jag har faktiskt inte orkat skriva något, vare sig i söndags eller igår. Jag kände inte att jag hade något att skriva om, då söndagen var rätt så tråkigt förutom att David kom hem till mig senare på kvällen och vi började se en film som vi tyvärr inte såg klart på =/

Igår var jag uppe rätt tidigt för att dra och simma, sedan åkte jag direkt till skolan. Skolan slutade vid 14:10 och då åkte jag direkt till gymmet. På gymmet körde jag hårt, riktigt hårt! Efter gymmet gick jag hem, för att hjälpa min kusin med sin läxa. När jag gjort det, var det pang på, på mina egna läxor. Jag hade ungefär 4 stycken tror jag. När jag gjorde klart de så var det bara att dra och lägga sig igen.

Idag är det en ny dag. Jag tränade inte imorse och tänker faktiskt inte träna under dagen heller. Jag spar min träning till imorgon faktiskt! Då ska jag upp och simma, sen ska jag gymma på eftermiddagen. Jag slutade rätt sent idag, ungefär vid fyra, och jag kom hem för ungefär 15 minuter sedan. Jag har en hel del plugg, men idag är även en viktig dag. Idag ska jag kolla på Obama när han tillräder George Bush!

Jag måste
också tala om för er att vi fick reda på vad vi fick i matte B idag, och jag klarade ett MVG och jag är skitstolt över mig själv. Sedan så fick vi reda på vad vi fick på svenskatalet och jag fick VG-MVG, och de var skitbra det med, med tanke på att ämnet var ett "slag under bältet". Jag talade om klamydia och jag gjorde det på ett väldigt bra sätt!

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta se så sur ut.. du är cool ändå, behöver inte se så allvarlig ut på bilderna .. haha

2009-01-20 @ 17:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0