En sjuk Daoud =(

Ja, jag är sjuk idag och det är inte kul. Jag kunde knappt gå upp idag och göra frukost åt mig själv för att jag frös, hade feber och hade så sjukt ont i huvudet. Jag gick heller inte till skolan idag, även om jag ville det då jag skulle hålla ett tal på engelskan om att man ska bli fadder åt små barn som behöver hjälp. Jaja, talet får vänta tills på torsdag då vi har engelska igen. Det som är lite positivt i det hela är att måndagar är veckans kortaste dag och det betyder att jag inte missade många lektioner.

Jag vaknade iallafall
i morse och åt frukost. Efter det kände jag för en film, så jag förberedde te med mycket honung och kakor och så satt jag där och kollade på "The curious case of Benjamin Button". Jag förväntade mycket av filmen då den har fått en så stor uppståndelse i Sverige och i resten av världen. Jag personligen tyckte att den var jättebra, seg i början men handlingen gillade jag. Eftersom att filmen höll på i ungefär 3 timmar så såg jag klart den vid fem ungefär.

Aseel skulle komma
hem till mig idag för att diskutera vår fest som vi ska ha den 27 februari kunde tyvärr inte komma idag. Hennes lärare hade flyttat fram ett prov så hon behövde plugga till det. Jag förstår henne och tycker att det är hemskt när prov blir framflyttade av olika skäl. Man planerar hur och när man ska börja plugga, och sedan får man reda på att provet är framflyttat och hela planeringen spricker. Men plugga på du Aseel så hörs vi på onsdag istället.

Jag har istället
pluggat klart spanskan, biologin och kemin till imorgon. Nu väntar matten, så jag ska sitta och räkna matte tills jag tröttnar. Sen blir det nog en film om jag orkar, annars blir det nog sängen.

Jag har fortfarande
lite ont i huvudet, men jag orkar nog att plugga lite matte iallafall!

Vi hörs sen!


En bild från sommaren 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0