Ett fiasko kanske?

Kolla och tyck att det är bra... not!

Hahahahahha, vad jag skrattade när jag såg videon. Kollade även på andra videos han har gjort och lagt upp på YouTube, och nej, han skäms inte! Han får dagligen tusentals taskiga kommentarer men ändå vill han bli artist! Starkt jobbat av honom faktiskt! Såg till och med på hans intervju som han hade gjort, hela hans familj hade tydligen hållt på med musik så han tyckte att det kändes naturligt för honom att också hålla på med musik. Sen fick han frågan "Vad vill du bli när du blir stor?" han svarade "Artist, modell eller fashiondesigner". Förlåt, men han har varken rösten eller utséendet för att bli modell, jag tycker nog att han ska satsa på fashiondesigner. Fyfan, vad taskig jag är nu, men kolla själva!


Rihanna - Umbrella

Kommentarer
Postat av: Natalia

Hahaha! Han verkar ju vara jätteseriös! Man kanske inte borde - men jag skäms för hans skull när han sjunger :o Speciellt när han försöker vibrera sin röst....

2009-01-11 @ 01:27:14
URL: http://trashy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0