Godmorgon!

Godmorgon på er!

Jag har nyss vaknat och ska precis äta min frukost som står här bredvid mig. Idag blev det flingor med fil och ett glas mjölk till. Gott gott! Jag brukar ta bussen som går ungefär halv, och ja, jag brukar faktiskt hinna med den.

Idag blir det en väldigt lång skoldag. Jag börjar halvnio och slutar klockan 15:50! Kan ni förstå det??? Det är sjukt långt tycker jag, men ja, vad ska man göra? Man kan ju inte gå och klaga på studierektorn ... det är bara att acceptera det. Efter skolan ska jag till Stadsbiblioteket för att låna en bok som jag måste läsa, sedan ska jag direkt till gymmet och efter det ska jag hem. Ja, det blir ju trots allt en lång dag +  att jag har ganska mycket plugg!! =(

Jag såg på första avsnittet av "Privileged" igår och jag tycker att avsnittet var bra, så jag ska fortsätta med "Privileged" idag också. "Privileged" handlar om den ambitösa 23-åringen Meg som har studerat på Yale University, men får sparken från sitt jobb på Manhattan. Meg blir erbjuden att flytta till Palm Beach, Florida för att bo hos en rik familj och bli lärare åt barnbarnen. Barnbarnen visar sig vara Megs motsatser. Elaka med dåliga betyg. Ja, jag vet att jag är dålig på att sammanfatta och berätta, men börja kolla på serien, den var bra!!

Här är ett schema över dagen:

08:30 - 15:50 Skola
16:00 - 16:10 Stadsbiblioteket
17:00 - 18:00 Gymmet
18:00 - 18:45 Solarium
19:00 - 22:00 Plugga

Nu måste jag klä på mig! Ha det bra!


Privileged

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0