I do love you

Nu har jag äntligen pluggat klart och ätit middag. Det var inte så jättemycket att plugga egenligen, men det var en engelska läxa jag var tvungen att förbereda mig inför.
Träningen som jag lovade mig själv och er skippade jag. Gymmet stänger rätt så tidigt idag, klockan 19:00, så jag kände att jag inte skulle hinna. Jag får gymma imorgon istället! Då ska det även bli riktigt ordentligt också.

Snart ska jag kolla på ett avsnitt av ANTM, för att jag vill veta vem som egentligen vinner. Det är alltid nervöst och pirrigt när den tidpunkten kommer. Jag har tyvärr inte mer att säga. Bloggar även senare ikväll!

Puss


Kolla på videon. Skitsöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0