Mikaelas Middag

Nu är jag tillbaka från Mikaelas middag. Innan jag skulle dit så fick jag en sådan stress att jag aldrig hann blogga innan. Jag hade nästan glömt bort att jag skulle fixa mig i ordning, sen blev klockan fyra och då gick jag in i duschen, kom ut efter fyrtio minuter och då tänkte att jag har tid kvar, skulle ta tåget 17:47, men tiden sprang och jag hann knappt med. När jag äntligen blev klar fick jag faktiskt springa till tåget och då hann jag med det tåg jag skulle ta. Så det var jäkligt skönt det!

Nu är jag
hemma igen och middagen var jättretrevlig! Jag träffade Bea och Awad vid Årstaberg och sedan åkte vi till Cafet som Mikaela hade hyrt. Vi hittade cafét tillslut och det var hur trevligt som helst. Trevlig lokal + trevligt folk + god mat = Mycket härlig middag! Vi män fick sitta vid våra bordsdamer och vara sociala, och det var trevligt. Träffade en massa nytt folk men även några som jag tidigare hade dansat med. Vi minglade väldigt mycket. När vi hade ätit mat, druckit och ätit tårtan var det dags för lite Singstar och det var kul. För vi, lag fem, vann hela tävligen! Priset var snygga partybrillor! Riktigt coola alltså! Sedan var det presentöppning, vi gav Mikaela "Prova-på-dyk" då hon nämn att hon gärna skulle vilja ta dykcertifikat, sedan gav vi henne en parfym från Dior, en jättesnygg blombukett och en Merci-chokladask. Hon blev väldigt förtjust i sakerna och det gjorde mig väldigt glad. Efter det blev det mer mingel och senare skulle ett Tumba-gäng åka hem så jag följde med de! Riktigt coola människor och väldigt trevliga var de. De försökte få med mig på fest, men jag bestämde mig för att inte gå då jag ska upp rätt tidigt imorgon.

Snart ska jag kolla på ett nytt avsnitt av One Tree Hill och det är en grymt bra serie! Så ha det bra! Godnatt!


                         Bea och Awad                                                                         Jag och Bea

                                                                      Födelsedagsbarnet Mikaela!
 
                                                                        Jenny, Anders och Elisabeth
                                                              Jag och min bordsdam Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0