Nytt år, ny blogg!

År 2009 har kommit, ett nytt år med nya tag och misstag.

Detta år har jag gjort som typ 1 miljon andra folk, jo, skaffat mig en blogg. Iofs har jag ju haft flera bloggar under år 2008, men jag känner nu att detta kommer att bli en blogg som jag stannar på, och gör jag inte det så blir detta nog den sista bloggen. Jag har ju gång på gång lovat mina vänner att stanna på en blogg och blogga men ändå har jag hela tiden bytt blogg, fatta att de känner sig lurade =P Inte längre mina vänner! Detta är en blogg jag kommer att stanna på, minst i 5 år... not. Haha, inte så länge, men ett tag hoppas jag iallafall.

Här ska
jag blogga om mitt liv, min skolgång, mode, skönhet, MYCKET FILM, böcker, politiska händelser, och spännande händelser runtom i världen. Jag ska nog blogga om allt mellan himmer och jord, och jag hoppas att jag nu gör det. Annars är det illa!

Den nya bloggdesignen blev designad av en tjej vid namn SAGA, TACK SAGA, du har gjort ett jättebra jobb!

Jag bloggar mer senare, är lite upptagen just nu. See ya ;)


Jag
Me

Kommentarer
Postat av: Natalia

Om inte du stannar på den här kommer jag nypa dig rejält i örat.

2009-01-11 @ 01:28:34
URL: http://trashy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0