Privileged

Äntligen har jag pluggat lite matte och huvudet har faktiskt blivit lite bättre. Trodde att jag inte skulle kunna koncentrera mig, men det kunde jag och nu ligger jag iallafall lite längre fram i matteboken. Vi har ett stort prov i matte vecka 7, så jag måste verkligen ha tid att kunna repetera allt jag har gjort. Jag vet inte om jag kommer att hinna det.

Snart ska jag faktiskt kolla på en serie som heter Privileged, den är inte ny, men den är ny för mig. Jag ska precis börja kolla på den och se om jag kommer att gilla den. I USA är den ganska stor, så vi får se om jag börjar gilla den.
Jag har även pressat färsk apelsinjuice, samt té och lite andra små nyttigheter =P

Jag fick även reda på att den 14:e säsongen av "The Amazing Race" ska släppas i USA den 15 februari! Det är en stor och rolig nyhet för mig som älskar "The Amazing Race". En tävling som jag skulle kunna ställa upp på, är just den. Jag längtar redan!!!

See you tomorrow! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0