Who is Doddywood?

Snodde en lista! Jag hoppas att man får göra det, annars kommer jag nog åka in på blogg-fängelset! =/

Har du rökt? Ja, tyvärr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hatar det! Rekommenderar verkligen inte!
Har du snusat? Ja, tyvärr!!!!!!!!! Hatar det! Rekommenderar verkligen inte!
Har du legat i sängen brevid en tjej? Självklart har jag det!
Har du blivit slagen allvarligt? Faktiskt inte! Har aldrig hamnat i slagsmål.
Testat droger? Never and ever! Ville testa heroin i år... not!
Hatar du någon? Hata är ett starkt ord! Jag gillar inte vissa männsikor.
Har några av dina vänner svikit dig? Jag har blivit sviken, men jag har även svikit. Sad but sooo true!
Vad har du haft för djur? Don't ask! Marsvin, hamster, fåglar, fiskar.. Ja, smådjur helt enkelt. Men alla dör :(
Favvofärg: Blå, himmelblå!
Har du en bror?
Jag har en lillebror vid namn Daniel som jag typ.... älskar.
Naturlig hårfärg? Det ser ut som svart, men jag säger nog mörkbrunt!
Surfa/snowboard? Båda skulle jag nog säga. Älskar vintern, älskar sommaren.
Kan du mer än två språk? Jag kan tala flytande, Assyriska, Svenska, Engelska. Sen kan jag även lite spanska.
Har du vart med om en olycka? Nope, never. Hoppas att det aldrig händer också.
Har du träffat en kändis? Of course, jag menar, många gånger!
Har du lekt anden i glaset? Yeah, men då var jag typ 12 år gammal. Ingen vill köra den längre med mig!

Jag bjöd lite på mig själv nu! ;)

Daoud
Doddywood soon in Hollywood!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0