Harry Potter

Hola Suecos!!

Jag ber ännu en gång förlåtelse för dålig uppdatering men ni fattar inte vilka sjuka dagar jag har varit med om de senaste dagarna! Just nu har jag ganska ont om tid att berätta (läs: skriva) om mina upplevelser så jag lämnar allt till senare ikväll. Snart ska jag på Harry Potter premiären med min lillebrorsa och söta Aseel. Det ska bli fantastiskt kul att äntligen få se den sjätte filmen. Jag har gått runt och väntat så pass länge på den och äntligen får jag se den!

Som sagt så bloggar jag mer senare ikväll för att berätta om alla mina upplevelser från de senaste dagarna. Det är helt sjukt!! Ni förstår inte. Inte ens jag själv förstår vad som har hänt! Ett minne som ALDRIG kommer att rinna ut i sanden!

Sen är det ju bara sex dagar kvar till Jersey! Jag har inte förstått det för jag är verkligen inte beredd på att åka! Det är sååå himla mycket som ska fixas innan Tisdag nästa vecka och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Det enda jag kan säga är att jag ska befinna mig på Arlanda vid 04:40! Hur tänkte de? När ska jag liksom sova? Haha, jaja det fixar sig nog!

Ha det bra än så länge!



It's Britney bitch! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0