I'm alive!

Tja tja!

Jag hoppas att alla mår bra! Jag mår utmärkt, dock lite trött. Men så är det när man kommer hem efter en dag på jobbet.

Idag var jag och jobbade, men mitt på dan skulle jag till tandläkaren, detta gjorde att jag fick jobba ännu längre. Jag jobbade fram till 17;00 och sedan slutade jag. Jag kom hem och och skulle precis sätta mig datorn så knackar det på dörren. Min vän Roxana kom över och hon har tydligen skaffat en blogg. Jag fick fixa hennes design eftersom jag är så jävla bra på det (hrmmm)! Designen blev fin men nej det tog inte ungefär 100 år tills den blev klar, haah!

Hon vandrade
hem ungefär vid niotiden och då satte jag mig framför datan och börja kolla på "The Real Housewives of New York", herregud säger jag bara! Om jag sa att det är mycket DRAMA på "Paris Hiltons' new BFF", så kan detta program inte mäta sig med det. Det är sjukt mycket DRAMA!! Bring it on bitch!

Just nu sitter jag och gör ingenting helt ärligt. Det är så skönt att bara kunna slappna av lite. Jag börjar redan få ångest inför arbetsdagen imorgon och helst skulle jag bara vilja sova bort hela dagen! I wish I could! Det är nog pengarna som lockar mig till att gå upp vid halv sex på morgonen!

Nu ska jag gå för att göra något annat! Ha en skön natt!



Alltid lika sjuka!


Trion<3 Inga ord kan beskriva oss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0