Sunny day, i love it!

Tja tja! Allt bra med mig? Med mig är det iallafall skitbra!

Idag var jag ännu en gång tillbaka på jobbet. Ni fattar inte hur jobbigt det är att vakna på morgonen och veta att man ska till jobbet och vara där i ungefär nio timmar. Det är sjukt jobbigt! Det som är positivt att jobba morgonskift är att det går sjukt snabbt, iallafall för mig, och när man själv inte vet det så har man redan slutat för dagen.

Idag slutade jag halv fyra, men jag gick redan vid kvart över tre då det inte fanns mycket att göra. Imorse var jag lite skeptisk till att vädret verkligen skulle bli bättre på eftermiddagen, så när jag gick ut genom dörren så möttes jag av en jävligt het luft. Jag började sakta gå mot busshållsplatsen, men när jag väl kommer dit märker jag att bussen inte går förän 25 minuter! Jaha, då skulle man få vänta i 25 minuter. Vet ni vad jag då gör? Jag GÅR hem från Tumba (där jobbet ligger), ända till Salem! Haha, det var såå jävla skönt. Så nu när jag är hemma så har jag gått värsta långa promenaden.

När jag
traskade där i min tjocka tröja som jag tog på mig i morse tänkte jag på att det verkligen inte hälsosamt att gå i en tjock tröja i denna sol. Jag dog av värmen, haha! Jag tog genast av min tröja och lät min kropp luftas lite. Det kallar jag sommar!

Nu ska
jag iväg till gymmet för ett gympass! Vi får se hur länge jag stannar där, men jag har bestämt att denna dag ska vara en typisk Daoud dag! Ni får reda på vad en typisk Daoud dag är för något efter gymmet!

Vi hörs!


Det blev som skriver för varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0