The best day ever

Tja på er allihoppa!

Jag hoppas att alla ni som läser min blogg (Läs: 0 läsare) mår bra! Själv mår jag fantastiskt bra! Jag har bara haft en underbar dag idag och snart ska jag laga en egen middag. Jag vet att det är lite sent för middag nu, men hallå, bättre sent än ALDRIG?! Det blir nog fisk till middag, men jag älskar fisk! Fisk är nog det godaste man kan äta och nej jag skämtar inte! Det är både hälsosamt, nyttigt och gott! Vad önskas mer?

När jag imorse caknade upp ville jag helt seriöst bara sjukanmäla från jobbet och gå och lägga mig igen. Jag vartrött. Jag har nog aldrig varit mer trött, mina ögon hade svullnat och var blodsprängda pga sömnbrist! Det var inte kul! Men jag vaknade ändå upp, för Daoud har energi och innerst inne kämpar han i sitt liv ;) Så jag gick upp och pallrade mig till jobbet. Jag blev som tur piggare för varje timme som gick på jobbet. Vid elva någongång så åkte jag till tandläkaren! Jag har haft tre tandläkarbesök den senaste veckan. Min tandläkare är världsbäst så jag bryr mig inte om jag har gått runt med fläskläpp i totalt 12 timmar denna vecka!

Efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Aseel. Jag fick sällskap på tåget av min kära kollega Helen och min kära chef Anki. Jag träffade Aseel på hennes nya jobb. Hon har börjat jobba i en klädesbutik som heter ICE. Klädesbutiken har sjukt snygga klänningar för tjejer, men väskorna var nog direkt importerade från mellanöstern! De var inte fina alls, fyfan! Haha! Kände lite importvarning där!

Vi hade sedan en vecka tillbaka planerat att gå på galapremiären av "Harry Potter och Halvblodsprinsen". Så vi stack ner till Rigoletto. Vi trodde att det skulle vara fullt redan då, men nej, det fanns en hel del fans där, men vi fick iallafall de bästa platserna. Vi stod längst fram vid staketet och man såg allt. Vi väntade i ungefär två timmar och sedan började det dyka upp kändisar och b-kändisar. Det var sjukt kul! Jag såg bla. Isabella Löwengrip, Kenza, Sibel, Carl-jon, Shire från MTV, Natasha Peyre och hennes pojkvän Dhani, Martin Rolinski (Bodies without organs-sångare) och många fler. De största kändisarna som vi träffade och SNACKADE med var James och Oliver Phelps. Ni vet de som spelar tvillingarna i Harry Potter filmerna! Det var sjukt kul när vi stod där med de och snackade. De frågade Aseel var hon kom ifrån och ja, Aseel fick en kram av båda killarna och de signerade min sjätte Harry Potter bok! Det är nog det bästa!!

Kort sagt så hade jag en sjukt bra dag idag, och jag tror nog inte att den kunde bli bättre. Jag skiter fullständigt i om det regnade i princip hela dagen. Solen skulle inte göra min dag bättre! Nu är jag vrålhungrig och vill helst steka mina fiskar!

Ha en bra kväll!


            Aseel                                                   och                                                  Jag


Andreas Esteche


Isabella (Hon vände sig precis när kameran tog bilden).


Shire från MTV


Natasha Peyre och hennes vännina!


Den vackraste av de alla, Kenza!


Amy Diamond


Oliver och James Phelps när de kliver ur bilen!


När Oliver Phelps signerade min bok!


Aseel med Oliver Phelps


Aseel med James Phelps


Martin Rolinski


Kommentarer
Postat av: A

Daoud!! Coolt, tvillingarna från Harry Potter :D

2009-07-10 @ 10:35:28
Postat av: Bea

VARFÖR FICK INTE JAG FÖLJA MED????????? BUHU :( Nu kommer jag börja gråta. Jag ska sno din signerade Harry Potter bok :P

2009-07-11 @ 17:25:06
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ååh, orättvist! Älskar tvillingarna! :D Fin blogg btw ^^

2010-01-01 @ 22:39:48
URL: http://aliciaell.blogg.se/
Postat av: Maja

Aldrig för sent för middag, själv trök jag raclette för en halvtimma sedan:)

2010-01-01 @ 23:19:06
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0