Britney fucking Spears

Jag kom hem för ungefär en halvtimme sedan från jobbet och det känns så jävla skönt att vara hemma. Ni vet känslan när man precis slutat att jobba och ska hem och vila, ja det finns nog ingen bättre känsla än den! Dessvärre ska jag börja jobba vid klockan 10:00 imorgon därför att jag ska träffa alla SSUare för sommaravslut! Det ska verkligen bli väldigt mysigt att få träffa alla igen!

När jag idag klev in i mitt rum fick jag syn på ett vykort! Jag har SÅÅ längtat efter detta vykort. Jag har gått runt och runt och väntat! Och nu, idag fick jag det. Vykortet kommer från Nerja och är skickad av mina vänner, Jessica, Mikaela och Elisabeth som just nu har befunnit sig i Nerja i ungefär fyra veckor. De har haft det så kul därborta och jag kan inte göra mer än att längta till lördag då vi alla förhoppningsvist träffas! Jag har verkligen saknat alla som har åkt till Nerja och till Aix!

Igår glömde jag att berätta att det är endast FYRA veckor kvar till Britney Spears konserten! ENDAST FYRA VECKOR! Fatta vad tiden kommer att gå och om fyra veckor så kommer jag att stå där för att kolla på Britney Spears! Underbart! Glöm fucking Madonna, Britney Spears är queen of pop, så är det bara! All of the boys and all of the girls are begging to F.U.C.K M.E ! Älskar den låten =D

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Project Runway, så ha det bra än så länge, mer blogg senare!












Jag bjuder på denna bild ;) Men visst liknar jag Britney? =D

Kommentarer
Postat av: Aseel

SNYYYYYYYYYYYGGT!

2009-06-17 @ 01:37:55
URL: http://essofhearts.webbloggt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0