It's hard to say goodbye

Jag har nu försökt att fylla i ansökan så gott jag kan. Jag har lämnat några fält blanka då jag måste liksom checka allt en extra gång, men jag tyckte att det gick bra och det kommer att bli sjukt kul att åka som Au Pair. Jag längtar faktiskt redan nu! Det konstiga i ansökan är att det kommer några sjuka frågor. Haha, typ en löd "Are you pregnant?". Alltså vad tror de om en egentligen? Tror de att jag ska jobba som Au Pair när jag är gravid och sedan ska jag föda därborta? Eller tror de att jag ska föda mitt barn här och ge det till min mamma för att sedan dra och ta hand om några andra barn?! Jaja, lite konstig fråga bara.

Nu snart ska jag faktiskt kolla på säsongsavslutningen av "The Hills"!!!!  Jag kan inte förstå att det är slut nu, jag kan bara inte! Visst, fler säsonger kommer att göras, men LC (Lauren Conrad) hoppar ju av och jag vill inte se "The Hills" utan henne. Det är hon som "gör" programmet! Jag förstår inte hur jag ska klara det! Det var precis likadant när sista avsnittet av "The O.c" sändes i februari för några år sedan. Fyfan! Jag vill verkligen inte gå igenom det en gång till. Det var såå jävla sorgligt!

Jag har bunkrat upp med te och massa papper, så att jag kan gråta om jag känner för det. Ja, jag gråter och är en mes när jag kollar på serier och filmer! Så nu har jag erkänt det! Jag kan tyvärr inte räkna antalet gånger jag gråtit framför "The Hills", "The O.c", "One Tree Hill" och "Gossip girl". Det enda jag kan säga är att när jag kollar på serier så brukar jag knyta allt till verkligheten. Jag känner Marissa, Seth, Taylor, Ryan och Summer! Jag känner deras karaktärer och de blir som ens kompisar och detklart man gråter när Marissa dör eller när Summer och Seth hittar tillbaka till varandra. Haha, nu låter jag lite psyko, men jag är inte sjuk, det är bara så jag fungerar.!

Jaja, nu måste jag gå för att kolla! Ha det bäst! Puss!




Kommer ni ihåg? Jag kommer iallafall ihåg och jag börjar rysa varje gång jag ser denna video! Jag har redan börjat få tårar i ögonen, FUCK!
Låten heter:
Life is a song - Patrick Park

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0