L.A candy

Tja allihoppa!

Jag ska snart till jobbet för att jobba natt, lite scary men det ska nog gå strålande! Jag har ju jobbat natt förr och då gick det galant, så inatt ska det väl gå bra då med!

Det enda jag vill berätta nu är att när jag igår kväll gick in på blogg.se så såg jag att en tjej som om LAUREN CONRADS nya bok "L.A Candy". Vad tror ni att jag gjorde då? Jo, jag gick in på Adlibris.se för att beställa den! Så snart får jag den och hoppas på att den är grymt bra! :) Vi får helt enkelt se. Det är ju Lauren som skrivit den och det kunde faktiskt inte komma lite mer lägligt! The Hills är slut för Lauren och jag kommer att sakna henne grymt mycket!

Nu måste jag nog iväg till jobbet! Ha det gött!


Jävligt snyggt omslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0