Yesterday is gone

Äntligen hemma från ännu en dag på jobbet!

Denna dag sööög ärligt talat! Det blev en massa strul på jobbet och vi satt rastlösa och hade ingenting att göra i hur många timmar som helst, och vi fick inte ens dra oss hemmåt. Vad är det för mening att sitta på jobbet när man inte har något att göra? Man är ju där för att jobba, men sedan när det strular och hela nätverket kraschar och ingen kan fixa det, vad gör man då? Jaja, så dagen på jobbet sög.

Igår hade
jag det mycket trevligare, både på jobbet och efter jobbet. På jobbet så flög tiden då inget strulade. Jag gick från jobbet vid 16 och då skulle jag in mot Rålambshovsparken där jag skulle möta upp de flesta SSUarna. När jag kom till Hornstull besämde jag mig för att gå ända till parken och det var så värt det. Jag fick se en underbar utsikt över hela STOCKHOLM<3.

När jag
kom till Rålambshovparken var det dags för grillning och tro mig när jag säger detta, det fanns hur mycket ätbara som helst. Korv, marshmallows, godis, chips, dricka, frukt. Vi grillade och åt ett tag. Därefter var det dags för olika tävlingar, bla. när man stoppar när ansiktet i mjöl för att leta efter en krona eller en sockerbit. Det var hur obehagligt som helst - men sjukt kul! Alla blev vita och det bildades deg i munnen på varje person, haha! Vi, team "Redline", kom tvåa i tävlingen och fick dela på en stor Marabou choklad (jag fick hela då ingen gillar sorten Mint) haha. Det var faktiskt jättekul att bara få träffa allihoppa, för nästa gång man träffar de är inte föränn typ två månader.

Jag drog
mig hemmåt vid åtta och då träffade jag Roxana och David. Vi fikade hemma hos David och skvallrade en mass! Det var hur trevligt som helst. Det var ett tag sedan jag såg David, så det var kul att träffa honom igår. Vi drog oss hemmåt runt klockan tolv.

Jag hade alltså inte vart hemma en enda stund, och självklart var pappa lite bitter över det. Vi har ju inte setts på hela veckan. Jag jobbar ju kväll och han morgon, så när han åker till jobbet så ligger jag och sover, och när jag kommer hem från jobbet då ligger han och sover.

Nu blev det ännu en gång ett väldigt långt inlägg, därför avslutar jag detta inlägg med att önska er en trevlig fortsatt dag!


Min outfit igår! (VARNING FÖR: GRISNÄSA!)


Underbara Stockholm <3!


Här var det bara att hugga i!

Kommentarer
Postat av: Aseel

Snygg outfit!!!!

2009-06-19 @ 15:38:19
URL: http://essofhearts.webbloggt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0