Town walk

I'm back on track!

Fyfan vilken lång dag det har varit! Jag kom hem precis och tro mig när jag säger att jag inte har varit hemma på över 16  timmar! Haha, mina päron var inte glada! Tur att pappa sover (vaknar vid fyra imorgon), och mamma är på jobbet (nattskift).

Så vad gjorde jag alla dessa timmar?

Jag vaknade vid halv sex för att förbereda mig inför jobbet. Vid sex tiden drog jag till jobbet för ett låååångt pass. Att man orkar jobba från halv sju till halv fyra är helt otroligt. Tiden gick dock ganska snabbt och klockan blev helt plötsligt halvfyra. Jag satte mig inte ner på jobbet alls idag, jag var alltid på språng. Jag skulle göra det, jag skulle springa hit och dit, fyfan!!

Efter jobbet
så mötte jag Roxana på tåget och vi tog tåget intill stan. Väl framme vandrade vi från den ena skobutiken till den andra skobutiken. Roxana skulle nämligen kolla på skor och försöka hitta ett par som hon ville köpa. Helst skulle de vara lite kaxiga med lite nitar på och inte alltför höga. Tror du att hitta? Nej! De med nitar är ju typ slut överallt, eller så letade vi inte bra. Vi snackade lite skit mellan butikerna och vi snackade om personerna som vi mötte, haha! Vilka som var snygga och vilka som tyvärr gjorde oss lite blinda.

Vi strosade runt på drottninggatan ett tag och tillslut kom vi till butiken som vi egentligen skulle till. Jag kan tyvärr inte avslöja vilken butik, men   sakerna som säljs där är inte tillåtna för barn. Det är det enda jag kan säga. När vi var klara där, så gick vi enda till Gallerian för att köpa brownie med glass och jag kan säga att den var verkligen saknad i min mun! Den var sååå jävla god!

I Gallerian träffade vi även på min vän Awad, en från klassen. Han var där med sin mamma. Det blev lite snack om hur det gick för honom på forskarskolan som han är på nu. Sen skulle vi även träffas på torsdag, vilket jag ser mycket fram emot!

Tillslut blev det dags för hemgång! Äntligen tänkte jag! Mina fötter var söndertrasade, jag hade ju stått hela tiden på jobbet och nu inne i stan också. Vi stack hem till Roxana, där det bjöds på mat. Utnyttja systemet totalt! Sen blev det även fika där, haha! Det var mycket gott och mycket uppskattat från min sida!

Jag kom äntligen hem och nu sitter jag här i bara kallingar för att det är såååå varmt! Jag ska snart ringa till min kompis Aseel som jag inte har sett på en månad nu för att hon har varit borta i skit Irland! Hon lämnade mig nästan helt ensam här i Sverige, men hon kommer inte att bli av med mig! Vi ska redan vara imorgon, yea!!!

Här kommer lite bilder som beskriver dagen:


Jag på tåget intill stan!


Jag försökte leka Lady GaGa men misslyckades totalt :(


Min sexiga kompis bytte skor för att stå på Malmskillnadsgatan =)


Efter att hon fått en kund hade hon råd med ett till par jobbarskor, hon var jävligt glad över det!


Jag påväg mot Gallerian!


Mina nya byxor, fett fina och fett billiga!


My new BFF!

Kommentarer
Postat av: Roxana

OHAA HAHAHA

2009-06-29 @ 23:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0