Don't fear fear

Jag hade så tråkigt att jag satt och kollade på det sista avsnittet av "The Americas next top model" säsong 12. Förut kollade jag på "ANTM" varje gång det sändes på tv, men när Jazlene vann säsong 8 om jag minns rätt så slutade jag att kolla. Jag vet faktiskt inte varför men jag tappade liksom lusten av att kolla på programmet.

I detta avsnitt som jag kollade på idag vann Teyona. En mörkhyad modell från New Jersey! Jag tyckte att hon var jättesnygg men jag tror nog inte att hon skulle passa på modevisningar. Även om Teyona blev Americas next top model säsong 12, så är Jazlene Americas next top model all the time!

Den där
är obeskrivlig. Jag kan stirra på hennes bilder i timmar utan att tröttna. Inte för att hon är snygg och sexig, utan för att hon utrstrålar sådan energi och samtidigt är hon väldigt klassisk och vacker! Hon är nog den bästa som vunnit och jag diggar henne fortfarande. Jag kan även meddela att hon är nog den som kommit längst i sin modellkarrär efter ANTM.

Kolla på
bilderna, men snälla dö inte!


Jaslene Gonzalez

Jaslene Gonzalez

Jaslene Gonzalez

Jaslene Gonzalez

Jaslene Gonzalez

Jag bryr mig inte om hur mycket hon väger, she still is the one and only!

Kommentarer
Postat av: Roxana

daoud, jaslene@GOOGLE hahaha kmr du ihååg xD xD xD

2009-06-07 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0