I've been waiting for you

Tja allihoppa!

Det var några dagar sedan jag uppdatrade sist. Aseel min vän har tjatat på mig och vart på mig som bara den på att uppdatera. Hon befinner sig i Dublin just nu och det är därför hon vill att jag ska uppdatera. Hon vill veta vad som händer i mitt liv. Det är en jävligt snäll tanke av dig Aseel! I <3 you, men jag vet att du INTE ska se "Harry Potter and the half blood prince" på bio nästa vecka, för den kommer ut den 17 juli i Dublin! Sluta ljug för mig! 

Så vad har jag haft för mig på de senaste dagarna? Förra veckan jobbade jag som jag skrev i mitt tidigare inlägg natt. Det var sjukt skönt om jag ska vara ärlig. Jag fick ganska mycket gjort på dagarna och jag kunde umgås med både familjen och kompisarna ganska mycket. Natten mot fredagen blev ganska jobbig. Jag jobbade och sedan när jag kom hem så kunde jag inte gå och lägga mig för vid 10 tiden så skulle jag på min skolavslutning i Oscarskyrkan som ligger på Narvavägen. Jag älskar Enskilda Gymnasiet skolavslutning! De är så högtidliga och så underbart fina! Jag tror nog inte att jag har varit på finare avslut än Enskilda Gymnasiets! Oscarskyrkan var även den underbar! N2A, min klass alltså, vann EG-trofén och jag är väldigt stolt över min klass att de kämpade och aldrig gav upp!

Efter skolavslutningen var det dags för lunch och min klass bestämde sig för att dra och käka tillsammans. Det tog oss en timme att välja vart vi skulle käka, tillslut blev det Pizza Hut! Jag älskar deras lunchbuffér, även om de gör en fet! Efgter lunchen åkte jag och Rox hemmåt.

I torsdags och i lördags shoppade jag! När jag var ute i torsdags var det ingen rea tyvärr, men det blev ändå ett par blå jeans, en tee och en ürsnygg skjorta! Jag älskar mina kläder! I lörsdags blev det inte så mycket, men jag hittade de jeans som letat efter i ungefär två månader! Jag köpte de vintage från Beyond Retro i på Souk. Jeansen kommer från Levis. Som sagt, jag var väldigt nöjd efter min shopping! Det känns bra i magen. Jag hatar att köpa plagg som jag aldrig använder, men jag vet att dessa plagg som jag köpte kommer jag att använda!

Idag har jag jobbat järnet! Jag jobbar kväll denna vecka, så äntligen får jag i mig lite sömn! Tack och lov för det! Det känns verkligen som att jag behöver det! Jag har på den senaste tiden verkligen slarvat med min träning och därför har jag suttit och gjort mig en träningsdagbok! Yes, ni hörde rätt! Jag har suttit och skrivit en träningsdagbok för denna vecka. Nu känns det ändå skönt att följa ett specifikt schema.

Detta blev en väldigt långt inlägg, men jag hoppas att ni läste 50% av det iallafall!
Ha det gött!


Jag i fredags påväg till min skolavslutning. Det var denna skjorta som jag köpte i torsdags. Jag vet att den är ürsnygg!


Min skolavslutning. Här ser man studenterna som står längst fram och framför studentsången! Om ynka ett år är det min tur. I can't wait!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0