Lifehouse

Godmorgon allihoppa!

Ja, klockan är snart åtta och då är det dags för mig att börja plugga matte. Det är nog första gången som jag vaknar såhär tidigt på en helg, det är helt sjukt! Även fast sängen kändes så mjuk och skön tvingade jag mig upp, för att jag vet att om jag inte skulle gjort det skulle jag nog ha sovit fram till klockan tolv, och det får jag absolut inte göra!

Just nu sitter jag och äter frukost och förbereder mig inför mitt hårda pluggande! Det ska bli skönt att sedan bara bli av med det. Fyfan! Såhär går det till om man inte har börjat plugga tidigare till ett prov. Det kommer antagligen att gå bra. Jag hoppas det iallafall!

Snart börjar jakten på EG-trofén i KTH-hallen och jag önskar alla killar och tjejer från min klass lycka till och jag vet att ni kommer att ÄGA!

Nu måste jag dra! Ha det bra!


Lifehouse - Everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0