Morgondagens outfit

Detta kanske är morgondagens outfit, snygg eller?


Allt detta kommer från H&M, som är en av mina favoritaffärer!

Nu när solen är framme ganska ofta har jag passat på att välja en outfit i somriga färger. Ljusblått är en ny färg som jag har börjat att älska och helst ska det sitta med en stilren tröja ellerskjorta. Jag har valt en vit skjorta, då jag tycker att ljusblått går ihop med vit färg bäst. Dessutom blir det mest stilrent tycker jag! Jag har även lagt till ett halsband som accessoar och som piggar upp hela outfiten så att inte allt blir för tråkigt. Morgondagens outfit går alltså under stilrent! Fina linjer och skarpa kontraster!

I know you love me ;D

Kommentarer
Postat av: Henrik

Snygga kläder =)

2009-05-25 @ 07:29:24
URL: http://henriknyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0