Queen of pop is back

I'm back for goooood!

Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket, men jag har haft annat för mig faktiskt. Sen har jag även fortfarande inte smält tanken att jag ska på Britney Spears konsert den 13e! <3

Jag kan tala om för er att jag typ fick sommarlov förra onsdag! Det är übernajs faktiskt och jag försöker att njuta till fullo! Men å andra sidan ska denna tid som vi har fram tills 12 juni (då vi egentligen har avslutning) vara en tid där vi håller på med våra projektarbeten. Jag har faktiskt sökt information om mitt projektarbete och det ska bli väldigt intressant att hålla på med det!

Så jaa, man kan nog inte kalla detta för sommarlov, men vi behöver ändå inte pallra oss till skolan varje morgon och det är JÄVLIGT skönt!

Idag ska
jag jobba natt, jag börjar jobbet 22:30! Det är supermycket pengar kan jag tala om för er och det ska bli spännande att jobba. Jag hoppas bara att jag klarar vara vaken ända framtill klockan 06:30! För det är då jag slutar och sedan ska jag hem för att lägga mig i säng haha! =P

Jag har faktiskt inte mycket att säga, jag ville bara liksom uppdatera min blogg lite!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Soufya i Dubai

Tack så mycket!

Jag håller med dig heeeeeelt. Jag tror helt enkelt inte på fenomenet religion. Jag tror på en högre makt, men jag tror inte på att människan ska följa en bestämd väg "Guds väg", dvs en religion. För så många människor kan helt enkelt inte ha delade och samma åsikter, isåfall hade inte "gud" gett oss egna hjärnor med individuella tankar. Haha men iaf, grejen med de här tjejerna här i Dubai är att de använder deras religion som ett medel att verka "pure and innocent"... Och jaa det irriterar mig hemskt mycket för det ger tjejer som mig, som inte går runt med titeln muslimsk flicka, ett dåligt namn typ. Svårt att förklara, men jaa du förstår ju!



Hihi tack igen. O jaarå, jag älskar att få utlopp i bloggen och skriva såna här inlägg hähä.

Hahaahahaha ! :)

2009-05-27 @ 00:49:07
URL: http://soufya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0