Talk that sexy talk to me

Det var ju sagt att jag skulle jobba natt idag, men när jag kom till jobbet så var maskinen som vi typ jobbar med trasig. Den vägrade att funka. Det fanns ju heller inga tekniker där vi denna tid som kunde fixa den, så efter 1 ½ timme så var vi alla på hemgång. Jag vet inte hur det blir med betalningen, för det är ju inte vårat fel att maskinen är trasig när vi kommer till jobbet. Vi skulle ju ändå jobba natt.

shit the same iallafall. Nu till något mycket intressantare och roligare; Britney Spears!

Här är en låt av henne som jag diggar grymt mycket! Lyssna och häpna!


Britney Spears - Phonography

Kommentarer
Postat av: andreas ranasen

Den är ju typ ett halvår gammal =P Kan skicka den sen. Någon britney låt som inte dör ut är Britney Spears - Radar. Började dock att lyssna på den förra hösten :P



;) take care boy!

2009-05-27 @ 10:42:27
Postat av: Assi

Hejsan!



Kul att du följer bloggen :). Vist kan jag hjälpa dig med arbetet. Det är bara att maila mig med dina frågor. e-mail: [email protected]

Ska försöka göra mitt bästa :)

ha det gött!*

2009-06-02 @ 11:10:55
URL: http://astronomi.blogg.se/
Postat av: Danni

hih najs, förlåt för att jag inte hunnit svara, haft mycket för mig, hur är det med dig idag då? ha det bäst kramar

2009-06-02 @ 17:19:39
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0