my beautiful day

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har praktiskt taget låst in mig själv i mitt rum för att plugga på ett prov i Kemi B. Jag skrev provet idag och det gick bra. Vi får helt enkelt vänta för att se mitt slutliga resultat på provet. Jag hoppas ju ändå på MVG (som alltid). Haha, vem gör inte det?! =P

Jag har fortfarande mycket att plugga på, men jag har tagit en paus för att bara lyssna på musik för ett tag och bara slappna av. Därför har jag även tid för att blogga lite om mitt (plugg)liv. Det börjar likna det lite. Haha! Om jag ska vara ärlig har jag ett helvete framför mig. Det är tre veckor kvar av skolan, men det är sjukt mycket man ska plugga på. Jaja, nu lämnar vi pluggandet.

I helgen,
nämligen den 9e maj fyller min gudson Emanuel år! Jag är så glad, för det har verkligen gått otroligt snabbt. Jag menar, han är nu en stor pojke! Vi ska iallafall fira honom på lördag och det ska bli så mysigt! Jag längtar redan nu! Jag vet dock inte vad han ska få i present. Jag gillar inte att ge pengar till barn, för de ser mer lyckliga ut när de fårt leksaker. Haha, tänk att leksaker gör en lyckligare än pengar. Lite komiskt! Jag älskar barn!!

På söndag
ska jag och min teatergrupp ha uppvisning av några korta scener. Det ska bli skitkul! Ja, där ser ni, jag går på teater nämligen. Jag tycker att teater och skådespel är sjukt roligt, men jag tror nog att jag passar mer bakom kameran än framför. Teatern har dock hjälpt mig att bygga upp mina erfarenheter. Jag älskar allt som har med film, teater och skådespel att göra. Det är grymt kul!

Snart ska
jag fortsätta att plugga lite, sedan ska jag slappna av framför boken "Brott och Straff" och läsa ett bra tag. Jag börjar gilla boken nu om jag ska vara ärlig. Jag vill knappt släppa ifrån mig den. Jag lovar att jag inte smörar för min svenska lärare Lena när jag säger att boken är bra!

Ha det bra alla läsare!



Bjuder på en gammal bild på mig! ;D

Kommentarer
Postat av: Aseel

Eyao pluggliv! Jag har tre veckor kvar och 70 prov kvar..USH

2009-05-06 @ 20:06:43
URL: http://essofhearts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0