NEEEEEEEEEEJ!!!! Världen har gått under för min del! Jag har totalt glömt bort att vi ska ha en romanredovisning på måndag och dessutom är den på morgonen! NEEEEEEEEEEJ!!! Det betyder att jag inte kan dra till globen för att köa för köpa biljetter till Britney Spears konserten! Det suger! FAN FAN FAN! Mitt hjärta är nu i tusen delar och jag vet inte vem som kan fixa det. Inte ens ett MVG i fysik B kan fixa mitt hjärta nu. Det är totalt krossat </3 Jag hatar romanredovisningar från och med nu! Fyfan!

Ja, vad har jag annars gjort idag? Inget roligt kan jag tala om. Jag har varit i skolan och haft nationella prov i engelska (den muntliga delen) som förresten också sög för min del. Jag var så nervös att jag nästan inte fick ut några ord alls. Vi får se vad jag får för betyg! Efter skolan skyndade jag mig till jobbet, jag började jobba klockan 15:30 vilket betydde att jag kunde sluta 19:30, alltså en halvtimme innan! Brukar vanligtvis gå från jobbet 20:00! När jag kom hem var det dags för mat, och under tiden ringde jag min fula kompis Roxana, men hon var tydligen upptagen, den där, så hon svarade inte. Tack för den liksom! Nu hadfe jag inget sällskap vid matbordet, men sedan upptäckte jag en sak! Bredvid mig hade jag en mycket trevlig ungkarl, en student vid namn Raskolonikov. Raskolonikov är en huvudkaraktären i boken "Brott och staff", så jag satt och läste den medan jag åt. Helt ärligt har jag inte förstått hur man kan läsa när man äter mat?! Jag menar, jag kan inte, jag koncentrar mig antingen på texten i boken eller på vad jag får upp med gaffeln! Haha, det låter kul, och kul är det också!

Jag får heller inte glömma att vi idag, med Jennys hjälp, kunde boka flygbiljetterna till Krakow, Polen. Hela min klass, alltså underbara N2A, ska i slutet av augusti åka på klassresa till Krakow, Polen. Det ska bli superkul och jag längtar redan! Jag undrar nu om det finns en mer underbar klass än N2A?! Vi har bäst sammanhållning av alla klasser kan jag påstå! Vi vinner även EG-trofén för i år! Jag hejar på er!

Nu ska jag återvända till engelskan. Jag har ju NP i engelska B imorgon, så jag ska plugga lite. Jag bloggar mer senare!

Ha det bra!


</3

Kommentarer
Postat av: Aseel

HAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!

2009-05-08 @ 17:29:04
URL: http://essofhearts.webblogg.se/
Postat av: Bea

Haha gud jag dör, bästa bilden :P

2009-05-10 @ 10:50:09
URL: http://beatricenicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0