You drive me crazy

Äntligen har jag kommit och duschat och gjort mig fräsch! Det var länge sedan! HAHA =P Jag hoppas att alla mår bra, för det gör jag. Eller jag mådde lite konstigt ända fram tills jag klev in i duschen, då blev allt bättre! Idag hade jag nationella provet i Engelska B, läs- och förståelsedelen. För mig gick det bättre än vad jag trodde att det skule gå. Jag hoppas på ett bra betyg.
Annars gjorde vi inte så mycket mer i skolan idag = Lugn och skön skoldag. Juste, på idrotten spelade vissa fotboll och vissa fick springa. Eftersom att jag inte gillar fotboll den minsta (dock går det att kolla på fotboll) sprang jag. Jag ville inte springa så hastigt då jag har varit sjuk och sjukdomen kan då lätt komma tillbaka,  men jag sprang ändå 6 km! Det var riktigt bra gjort av mig tycker jag!

Kommer ni
ihåg när jag sa att jag skulle festa som fan denna helg? Haha, jag tror nog inte att det blir av =/ Jag ska börja plugga till nationella provet i Matte C som är på fredag nästa vecka! Alltså har jag exakt en vecka på mig att plugga. Då kan man verkligen inte festa på helgen, inte för min del som måste plugga för att få det där MVG:et som jag strävar efter i den kursen. Annars ska jag imorgon kväll på kalas hos min gudson och kusin Emanuel och på söndag är det ju uppvisning av några korta scener på Calle Flygares Teaterskola. Det ska bli riktigt kul!

Nu är det dags för mat för min del så ha det bra!



Welcome to hell som många säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0