You know you love me ...

... därför uppdaterar jag!

Tjena på er därute i sjön!

Jag hoppas att alla mår bra! Själv mår jag krassligt. Jag har ont i halsen och jag är förkyld. Tyvärr. Livet kan inte vara på topp hela tiden. Jag väntar och hoppas på bättre tider. Här sitter jag och tänker på att jag har ont i halsen, men blir snabbt uppmuntrad av att jag vet att det finns medel som hjälper mot det. Då faller en tanke in i mig om alla som har aids, tänk hur det är med de, inget botemedel = förkortad livstid. Detta läste jag i en blogg "A few hundred people have swin flu and everyone wants to wear mask. 30 MILLION people have aids and no one wants to wear a condom". Jag tycker att det var riktigt bra skrivet kan jag säga!

I helgen har jag inte gjort mycket förutom att plugga lite, varit med vänner och familjen och bara chillat. Med andra ord så har ingenting hänt i helgen. Detta ska dock konpenseras upp med nästa helg, ja då ska jag ta mig fan (ursäkta uttrycket) göra mycket. Festa och bara njuta av livet. Som jag dock inte har gjort i helgen. Hehe =P

Nu har jag skrivit i kursiv stil, men det är något fel på bloggen. Jag har försökt tagit bort det men det vägrar att funka. Skitsamma, det är ju inte ett annat språk bara för det.

Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon, så jag får helt enkelt se. Jag är ju sjuk, men dock har jag nationella prov i engelska imorgon. Den muntliga delen då. Är jag sjuk går det säkert att ordna ett annat tillfälle att göra nationella provet  på. Vi får helt enkelt hoppas och hålla tummarna för att jag är frisk imorgon.

Nu ska jag nog dra mig tillbaka lite, ska nog bara slappa och ta det lugnt. Ha det bra i strömmen! Pussar och kom ihåg! You know you love me ;) XOXO Gossip BOY!


Jag bjuder på en hemsk men ta mig fan underbar bild på mig och en del av min föredetta dansgrupp. Yes, extreme hette vi och vi uppträdde på stora scenen på Gröna Lund för ett antal år sedan. Kul som fan hade vi! Tack för den tiden Extreme!

Kommentarer
Postat av: Aseel

Bra inlägg Daoud..tänk på det varje gång du har oskyddat..haram barn..



FIN BILD=D=D

2009-05-03 @ 23:28:41
URL: http://essofhearts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0