Today is not tomorrow

Tja Allesammans!

Jag hade en väldigt stressig morgon idag! Jag vaknade ungefär TIO minuter innan bussen skulle åka, så då var det bara att gå upp, borsta tänderna, sätta på sig lite kläder och sticka iväg! Ja, ni som går i skolan lite längre bort från hemmet förstår nog vad jag menar.

Vi hade det ganska soft idag, skoldagen började med Kemi, därefter hade vi biologi och svenska. Efter svenskan var det lunch, och till lunch blev det potatisbullar, mums! I slutet hade vi fysik och därefter hade vi infomöte om vårt projektarbete.

Jag och Bea
bestämde oss för att dra till Stadsbiblioteket efter för att kolla upp några böcker och eventuellt låna böcker, men eftersom jag har en skuld på 120kr så kunde jag tyvärr inte låna. Jag betalar skulden imorgon och kan därför låna imorgon.

Jag kom hem för ungefär en timme sedan och sedan dess har jag inte gjort så mycket förutom att dricka te och ätit donuts! Det var jävligt gott må jag säga, men jag ska ju börja träna nu har jag lovat mig själv. Vi får se hur det kommer att gå. Antingen så kommer det att gå jättebra eller jättedåligt, haha!

Nu ska jag faktiskt plugga, så ni får ta hand om er! Vi hörs senare! Puss

En helt vanlig konversation mellan mig och Roxana, haha! :P


Kommentarer
Postat av: Roxana

HAHAHA ALLA KOMMER JU MISSUPPFATTA!!!!

2009-09-01 @ 19:09:47
URL: http://roxaanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0