Stylista

Tjena Alla!

Det var ju ett tag sedan. Senast jag skrev var i lördags och jar har blivit jättedålig på att uppdatera min blogg. Jag har så mycket på gång just nu, och det finns saker som jag prioterar före bloggen. Jag heter ju inte Alexandra Nilsson, Amir eller Paulina Danielsson och lever inte endast på min blogg. Jag har ju ett liv utöver det också!

Bröllopsfesten var jättelyckad och jag hade det askul! Det blev mycket dans kombinerat med mycket mat. Så jag gick inte upp i vikt, tack gode gud! Alla tyckte att min klädsel var ürsnygg och jag bugar och bockar. Helt seriöst, när jag kommer till sådana tillställningar så vill jag helt seriöst slita av kläderna på vissa. Vad fan har de på sig? Största modebrotten genom tiderna och det skriker verkligen fail fail fail om dem! Förlåt! Jag är ingen stylista eller så, men jag vet hur kvinnor ska klä sig. Jag har bra smak när det kommer till att klä kvinnor. Fråga alla mina vänner ;)

Idag har
det varit en lång dag. Jag har varit i skolan och efter det så tog jag och Martina, en vänninga som också är workaholic, en fika på Waynes. Det var jävligt avkopplande. När jag kom hem så åt jag lite och sedan så ringde jag Roxana för att fråga henne om hon ville Powerwalka med mig och det ville hon. Jag nu duschat och känner mig helt ren, jätteskönt!

Ska snart
göra en ganska snabb läxa och sedan ska jag lägga mig för lite sömn!

Ha det bra! :)

Roxana när hon powerwalkar, fett gulli


Kommentarer
Postat av: Roxana

HAHAHAHAHAHAH fett fin jag e :O

2009-09-08 @ 17:55:39
URL: http://roxaanaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0