Dinner at a friends house

Hej allihoppa!

Hoppas att allt är bra med er! Med mig är det faktiskt jättebra. Jag befinner mig hos min underbara vän Susanna. Vi ska ha en välkomstmiddag hos henne för våra underbara vänner som i veckan kom hem till Sverige efter att ha befunnit sig i Spanien och i Frankrike. Vi håller just nu på att baka och laga mat. Det blir middag, dessert och lite snacks och lite härliga drinkar ;) Jag hoppas att allt uppskattas för det har inte varit en lätt utmaning. Haha ... 

Ikväll blir det alltså skvaller om vad som hänt i Spanien och i Frankrike. Det ska bli jättespännande och höra på allt, fan vad jag är nyfiken!! Jag älskar skvaller, haha. Detta inlägg blir väldigt kort, tråkigt och utan bilder. Jag lägger in bilder så snabbt jag kommer hem! 

Ha en underbar dag! Pussiluss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0