I'm out of here!

Godmorgon på er!

Hoppas att ni sovit bra för det har jag gjort. Jag skulle egentligen vakna vid nio för att dra ut och springa, men tror ni att jag gör det? Haha, nej, exakt! Men nu är jag vaken och nu ska jag ut och springa. Det ska bli jätteskönt att göra det och det är även bra väder för det. Det är inte stekhet ute, men det är heller inte iskallt. Det blåser litegrann.

När jag senare kommer hem ska jag äta en brunch och sedan bara slappa ute på altanen eller hemma och kolla på tv. Det var jättelänge sedan jag gjorde något sådant. Jag brukar nästan aldrig kolla på tv, det brukar mest bli så att jag kollar på serier och på filmer på datan. Jag tycker att det blir bäst så, men idag blir det nog tv:n ;)

Ha det bäst än så länge!


Springa mitt i ingenstans? Det vill jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0