Midsummer's Eve

Idag är det midsommarafton, jippie! Vädret är på topp, midsommarstången står opp! Shit, det rimmade :P Sedan ska vi även dansa små grodorna! Jaja, lite ironi skadar aldrig. Som skrivet, idag är det midsommarafton och jag tycker att vädret inte ser så lovande ut som det egentligen ska vara vid midsommar. Det regnar och blåser, härligt! Hur firar ni midsommar?

Jag själv
firar inte midsommar, men idag ska vår familj och min kusins familj åka till ett ställe (fråga mig inte vart, för jag har ingen aning), och sedan ska vi hem till min mormor då min söta mormor har bjudit oss på middag hemma hos sig. Jag älskar när jag är hemma hos min mormor och äter, för att jag älskar allt hon lagar. Min mormor lagar ibland bättre än vad min mamma lagar!

Nu måste jag hoppa in i duschen för att göra mig lite fin! See yaa'

Jag önskar er alla därute en riktigt GLAD MIDSOMMAR!


Typisk midsommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0