TTYN (talk to you never)!

Nästan alla av mina vänner har åkt bort från Stockholm. Vissa har åkt till Göteborg och andra har åkt enda till Miami. Jag själv är kvar i Stockholm, men det är inte det som är problemet. Problemet är att jag saknar alla. 

Roxana har åkt till Götet och jag saknar henne grymt mycket. Hon ska på Liseberg idag (torsdag) och jag älskar Liseberg! Aseel är i Dublin och har varit där i två veckor, det stör mig riktigt mycket. Hennes syster gifter sig och Aseel ska vara brudtärna. Jag hoppas att hennes hår fastnar i bussdörren när hon kliver av bussen i Irland. Jag saknar henne otroligt mycket, men vi har en del saker att gå igenom faktiskt. Jenny åkte precis till Miami, jag kommer att sakna henne grymt mycket. Vi sågs iofs i lördags, och jag hoppas verkligen att denna resa blir superbra för henne! Tina är i Grekland och hon har varit där ett tag. Jag har inte sett människan på ett bra tag nu, jag har inte sett henne köra bil heller. Men när hon kommer tillbaka måste hon räkna med att jag ringer henne och ber henne köra mig någonstans.

Ingen av dessa personer jag har nämnt tänker på mig så mycket som jag tänker på de. De är alla onda och självupptagna, haha! Jag hoppas att alla saknar mig lika mycket som jag saknar de, annars jävlar!

Detta inlägg är ett onödigt inlägg, men jag ville bara att de skulle läsa att jag saknar de!
Tina, Aseel, Jenny och Roxana, ni kommer inte undan!

T
alk To You Never bitcheees!!



Kommentarer
Postat av: Roxana

HAHA habiiiiiibi va söööt :( <3

2009-06-28 @ 01:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0