Kommunalägd busstrafik

God kväll på er allihoppa!

Nu har jag
äntligen skrivit klart mitt tal och jag har bestämt för att tala om en kommunalägd busstrafik. Jag har en bra inledning, bra ståndpunkter och ett bra avslut så jag tror att jag kan lyckas få ett MVG. Allt beror såklart på mitt framförande.
Jag hoppas, hoppas att jag lyckas få ett MVG. Jag vill ju så gärna ha ett MVG i Svenska B, men min lärare är lite hård och vill såklart att vi ska lära oss så mycket som möjligt!

Snart ska jag börja med min engelska läxa som jag har till imorgon. Det är ett häfte vi ska läsa för att kunna förbereda oss inför nationella proven i Engelska B. Kul!

Detta får bli ett ganska fattigt inlägg, men jag skriver senare =)

Ha det bra så länge! 


För en kommunalägd busstrafik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0