Alexander McQueen

Alexander McQueen! Who? The Fashion legend according to moi!

Alexander McQueen ÄR en mode legend, vare sig ni vill eller inte! Han klär kvinnor som gudinnor, hans runways blir alltid de mest lyckade OCH han är fortfarande ung! Han fyllde fyrtio år i mars detta år och han har en hel del år kvar in the fashion business!. Är det bara jag som gillar honom?

Kollade precis på hans fashion show Spring 2009. Har ett ord att säga om den; G.R.Y.M!

Hans kläder
var fantastiska! Han vet hur en kvinnas kropp ser ut - även om alla han klär just då är size zero! Hans klänningar är värda att dö för, eleganta, orginella och fashion! McQueen har en smak som ingen annan. Han lägger mycket energi på kvinnans kropp, hennes kurvor och han vill framhäva det. Han desingar eleganta plagg - vissa går bra att ha på, andra hålls gärna bara på podiet.

En annan sak som han lägger mycket energi på också är hans ... modevisningar! Hur många modevisningar än jag sett, så är alltid McQueens de bästa! Han gör något eget, något nytt och något STORT! För mig är han en stor ikon och jag gillar han grymt!

 


Alexander McQueen - Spring 2009



Alexander McQueen - Fall 2009

Kommentarer
Postat av: Rebecka

verkligen.. INTE! Om det är någon som VET hur man klär kvinnor så är det Oscar De La Renta! ;)

2009-08-23 @ 11:43:42
URL: http://rabecka.blogg.se/
Postat av: Rebecka

OCH Elie Saab! Där snackar KNOW HOW TO DRESS A WOMEN! Hahahaha han e libanes också :D

2009-08-23 @ 11:44:18
URL: http://rabecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0