Fun fairs <3

Förlåt för att jag typ aldrig bloggar längre, men som jag skrev i tidigare inlägg så försöker jag att umgås lite med nära och kära lite. Jag ska däremot försöka att ändra på det och börja blogga mer, men imorgon kommer det att inte funka. Imorgon ska jag fara iväg ända till Skara med familjen, plus min kusin, och vi ska på Skara Sommarland. Det ska bli jävligt kul att fara dit, då jag älskar vattenparker och åkattraktioner. Så imorgon blir jag Daoud, 15 år gammal! Haha!

Det som är lite synd är att jag och Susanna bara har imorgon att träffas innan skolan. För på lördag så åker den jäveln till Mallorca och stannar där i en vecka! När hon kommer tillbaka så börjar vi skolan och det är ju inte kul. Jag vill ju träffa henne innan dess! Ibland suger det att inte planera och vara helt oorganiserad som jag är denna vecka. Nu börjar mitt inlägg att bli lite tråkigt, så jag ska säga god natt och ha en trevlig dag imorgon!

Juste! Jag var med Aseel hela dagen idag och chillade galet. Hon kom hem till mig och gjorde mig frukost. Vem är liksom kungen här? Hon gjorde mig Amerikanska pannkakor och till det blev det glass och fruktsallad som hon hade tagit med sig hemifrån. Jag skämdes inte och bara tog! (R, du fattar!) Jag älskar Aseel! Hon är en jävligt underbar tjej som jag verkligen kan lite på! Senare mot kvällen så bestämde vi oss för att designa hennes blogg. Tror ni att det gick bra? Nej, det gjorde det verkligen inte! Vi är inte ens klara! Haha! Aja, nu måste jag verkligen gå, jag är jättetrött!

Puss


Ibland har vi roligare än andra! <3


Imorgon! :D



Kommentarer
Postat av: Roxana

HAHAHAH jag bara tog x)

2009-08-14 @ 12:36:16
URL: http://roxaanaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är mitt allt assoooooooo..brur..hahhaaaa troru på lyx, nästa gång är det din tur att laga, hahahah..Skojja baara, jag vill alltid laga åt dig;)

2009-08-14 @ 18:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0