I need to change

Tja tja!

Jag orkar faktiskt inte be om ursäkt denna gång för att jag inte har skrivit de två senaste dagarna. Jag tänker heller inte berätta för er om vad jag gjorde. Det enda jag kan säga är att jag inte gjorde så mycket speciellt.

Jag behöver helt ärligt en förändring i mitt liv. Just nu ligger jag på en nivå som jag känner inte kommer hålla ett längre tag. Jag behöver alltså ändra nivå på mitt liv. Ändra struktur och leva för det som jag tycker är värt att leva för. Jag behöver ett mer organiserat liv. Jag har fastnat på ett och samma kapitel en längre tid och just nu vill jag bara börja på ett nytt kapitel.

Jag ser skolstarten som ett nytt kapitel i mitt liv. Den dagen ska jag försöka att ändra på mitt liv en aning och försöka få ett mer organiserat liv. Jag ska ta vara på alla relationer jag har i mitt liv, jag ska försöka plugga som in i helvete och jag ska träna några gånger i veckan. Detta ska bli kul att pröva och jag hoppas att det håller!

Nu över till något mer roligt. Jag ska snart iväg för att shoppa. Ska först och främst köpa en kavaj från Ralph Laurens Rugby kollektion. Den är übersnygg och jag kan inte vänta tills jag håller den i handen! Sedan ska jag köpa lite smått från H&M tror jag. Jag var inne i deras butik som säljer produkter från H&M Trend, och jag kan säga att vissa saker blev jag helt galen i. Jag får se hur mycket jag hinner med idag!

Ha det bäst allihoppa som läser denna fjuttiga blogg som blir uppdaterad varannan dag! Nej jag driver, men ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Paris

Åh, jag älskar Raplh Lauren. Visa bild på kavajen när du köpt den! Var hade du tänkt köpa den ifrån??

2009-08-19 @ 15:32:59
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hello jag undrar vad du har för etnisk bakgrund?

2009-08-19 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0