Insane

Back on track people!

Som texten lyder så är jag äntligen tillbaka. Jag fick formatera om min dator och det tog en sådan tid tills jag fick ner alla bilder som jag ville ha och alla dokument som jag ville spara. Det är klart nu iallafall och jag kan njuta medan jag sitter vid datorn. För nu är den ren och fin! En aning snabbare också!

Så vad har hänt i mitt liv de senaste två dagarna? Mycket sorg kan jag tala om! Sorg efter min dators död, men jag fick ju den att återuppstå! Det är ett mirakel kan jag säga! Haha ...

Ingenting har
hänt, jag har för det mesta bara varit hemma och tagit det lugnt. Jag har ju en bok som jag är tvungen att läsa ut till imorgon. Boken heter Lasermannen och är väldigt populär bland vuxna. Just nu ligger jag i slutet men jag kommer fortfarande inte hinna läsa ut den föränn ikväll. Detta beror på att jag snart kommer sitta på bussen påväg mot Gröna Lund!

Ja ni hörde rätt, jag ska till Gröna Lund! Andra gången för i år, så det är lite kul och denna gång med Aseel, en av mina favorit storbloggare! ;)

Jag har inte sovit länge alls och det känns i mina ögon, men inte ska det skada min dag! Jag kommer troligtvis inte uppdatera igen föränn jag kommer hem ikväll. Så vi hörs senare!

Mycket kärlek till er alla!<3



Det kommer troligtvis bli helt INSANE idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0