16:58

Nu är jag äntligen hemma! Kom hem för ungefär en kvart sedan, men jag väntar ju såklart på min kusin som ska komma om en stund. Vi ska som skrivet tidigare hålla på med hans NO uppgift. Jag som är så jättebra på NO.. Haha=P
Det är så jävla skönt att vara hemma efter en lång dag i skolan och imorgon blir det en skön dag, inte så många lektioner och vi slutar vid tre =) Me like.

Snodde en lista från en blogg.. jag som alltid ska sno, det kan inte fungera såhär!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min bästa kompis Roxana! Snart for vi till Jersey och är där i tre fucking veckor!=D
Vad gjorde du kl 08 imorse: Satt på bussen påväg mot skolan!
Vad gjorde du för 15 min sedan: Jag kom precis hem då.
Det sista du sa högt: Fan har du inte på din mobil för pucko??
Det senaste någon sa till dig: (Ledsen) Jag ska sätta på den.
Vad har du druckit idag: Mjölk, vatten, mjölk och te ;)
Vad var det senaste du åt: Ris med korvstroganoff eller hur det nu stavas!
Vad var det senaste du köpte: Det senaste jag köpte måste nog ha varit godis!!
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vitvit.
Vad är det för väder hos dig nu: Det är jättevarmt och tropiskt.... not.. Det är kallt och mörkt och tråkigt.
Godaste glassmaken: Vanlij med mörkchoklad.. mmmmm...
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, självklart. Jag har blivit kär i en massa personer på tåget och på bussen. Haha
Sover du tungt: Nej nej nej, men jag måste börja göra det!
Drömmer du mardrömmar: Kommer inte ihåg mina drömmar och mardrömmar tyvärr.
Favoritklädsel: Jeans och skjortor är två självklartheter.
Favoritlåt just nu: hmmm.... Britney Spears - Circus
Vad ser du om du tittar till höger: Dörren som leder ut från mitt rum..
Vad gör dig glad just nu: Att jag fick MVG i slutbetyg i kemi, kan fortfarande inte fatta det.
Vad ska du göra härnäst: Vänta på min kusin och sedan plugga.
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: Jävligt glad på livet faktiskt!
Favoritgodis: Sura bilar och chokladgodis!
Kläder just nu: Grå cardigan, en tee och ett par gråa stuprörsjeans ;)
Sommarplaner: Sola, bada, jobba, plugga, åka till London, Paris och Jersey!
Hur många kuddar sover du med: Med tre, älskar många kuddar i en säng!
Spelar du något instrument: Nee, men det låter från tangentbordet, räknas det som ett instrument?
Morgon eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska...
Vad är viktigast för dig: För mig är det viktigt att jag oftast är glad och känner mig lycklig.
Är du kittlig: självklart.
Snarkar du: Nej nej nej, aldrig!
Stjärntecken: Vattumannen såklart =D
Äckligaste insekten: spindlar, har tyvärr ett fobi för de! Äckliga är de, så helt in i helvetet!!
Stökigt eller välstädat: Välstädat så att jag kan hitta mina saker =)
Längtar du mest efter just nu: Tills jag slutar skolan och tills sommaren kommer med härligt väder!!


En bild på mig när jag ligger i solariet. En lite läskig bild faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0